ارسال پاسخ

۳۰ آبان ۱۳۹۶
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1236

pvc-asso.ir

شرایط حضور در مجامع انجمن ملی صنایع  پلاستیک و پلیمر ایران بر اساس اساسنامه

انجمن ملی صنایع  پلاستیک و پلیمر ایران شرایط حضور در مجامع انجمن را مطابق با اساسنامه این تشکل اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی، انجمن ملی صنایع  پلاستیک و پلیمر ایران با ارسال نمابری شرایط حضور در مجامع انجمن را مطابق با اساسنامه این تشکل اعلام کرد.

 

متن نامه به شرح زیر است:


با سلام احترام


 پیرو برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه " نوبت دوم" مورخ 07/09/96 از ساعت 15:00 الی 18:00 و مجمع عمومی فوق العاده "نوبت دوم" مورخ 07/09/96 از ساعت 18:00 الی 19:00 واقع در تهران، خیابان خالد اسلامبولی (وزرا)، روبه روی خیابان بیست و یکم، ساختمان شماره 1، سالن کنفرانس طبقه اول، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن، و کشاورزی تهران شرایط حضور در " مجامع نوبت دوم " طبق اساسنامه انجمن خدمتتان اعلام می گردد.

 

ماده 26- هیات مدیره:
26-4 هر یک از اعضا انجمن می توانند صرفا دو دوره متوالی به عضویت هیئت مدیره انتخاب گردند و انتخاب مجدد ایشان منوط به کسب حدالقل 3/2 آرای حاضرین می باشد " لازم به ذکر است کاندیدا های هیئت مدیره می بایست حدالقل 72 ساعت قبل از تاریخ مجمع مدارک و درخواست کتبی خود را تکمیل و به انجمن جهت بررسی و تایید ارسال نمایند در غیر این صورت در مجمع نمی توان صلاحیت کاندیدا ها را بررسی کرد.


 
تبصره2: اعضای هیئت مدیره می بایست سابقه عضویت در هیئت مدیره تشکل های استانی را دارا باشند و یا حدالقل 15 سال در صنعت های مرتبط با پلیمر و پلاستیک سابقه معتبر داشته باشند و نیز در حال فعالیت بوده و حداقل 2 سال سابقه عضویت در انجمن ملی را دارا باشند و همچنین اعضای فعال کمیسیون های انجمن به تشخیص هیات مدیره می توانند کاندید شوند.

 

ماده 12- مجمع عمومی:
12-2- نماینده هر عضو حقوقی در انجمن جهت شرکت در مجامع عمومی و انشاء رای باید عضو هیئت مدیره و یا مدیرعامل بوده و دارای معرفی نامه رسمی از سوی شرکت خود باشد. نماینده مزبور مکلف است شخصا و اصالتا در مجامع شرکت کرده و اجازه توکیل حق را به غیر ندارد. از تشکل ها نیز معرفی نماینده تام الاختیار با معرفی نامه کتبی ممهور به مهر مندرج در سربرگ انجمن و امضا مجاز) می توانند شرکت کنند و نیز اشخاص حقیقی شخصا و اصالتا در جلسه شرکت کرده و اجازه توکیل حق را به غیر ندارد فقط شخص حقیقی که مجوز به نام وی می باشد و اصالتا مالک واحد خود می باشد شرکت کند.


با احترام
رئیس هیات مدیره
عباسعلی متوسلیان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تعرفه تبلیغات انجمن پی وی سی

اخبار مرتبط